چهارمی
چهارمی icon
چهارمی
نویسنده
تاریخ
شنبه 12 دی 1394برچسب:,
برچسب‌ها:
100 درصد screenshot 100 درصد screenshot 100 درصد screenshot 100 درصد screenshot 100 درصد screenshot
توضیحات

فکر می‌کنی ذهنت خیلی فعاله؟ یعنی حافظت خیلی قویه و همه چی یادت می‌مونه؟ اگه آره بهتره بازی 100 درصد رو همین الان نصب کنی و ببینی ذهنت چند مرده حلاجه!!
حتی اگر فکر می‌کنی جدیدا تمرکز ذهنیت کم شده، کلمات یادت میره و باید همش دنبال کلمات بگردی هم بهتره 100 درصد رو نصب کنی، چون مطمئن باش خیلی به رشد ذهن و حافظت کمک می‌کنه!
100 درصد از یک بازی معروف خارجی و بسیار پرطرفدار که بیش از 50 میلیون کاربر داره الگوبرداری شده است. این بازی بهترین راه برای ساماندهی ذهن شماست. هم لذت می‌برین هم این که دامنه کلمات در حافظه‌تون بیشتر میشه!
ما قصد داریم به صورت منظم بازی رو آپدیت کنیم و مراحل و امکانات بیش‌تری به بازی اضافه کنیم. پس برای استفاده از امکانات و مراحل جدید همیشه بازی رو آپدیت کنید.

 

توضیح بازی
اگر یک واژه‌ی به خصوص مثل مدرسه به گوشتان بخورد، اولین چیزهایی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟ شاید یکی به یاد مشق‌ها بی‌افتد، یکی یاد معلم‌هایش و دیگری هم به یاد لوازم‌التحریرش بی‌افتد.
در بازی 100 درصد شما با واژه‌های این‌چنینی یا سوال‌هایی مثل «اولین کارهایی که سر صبح انجام می‌دهید» یا «چیزهایی که بلیت می‌خواهند» و همچنین تصاویر بسیار گوناگون مواجه خواهید شد، و باید پاسخ‌هایی که اکثریت مردم در این شرایط انتخاب کردند را حدس بزنید و با پشت سر گذاشتن بیش از 240 مرحله ساعت‌ها سرگرم شوید.

 

تماس با ما
اگر در بازی ایراد یا باگی دیدید، یا از فروشگاه بازی خرید کردید و سکه به حسابتان نیامد، حتما با ایمیل زیر به ما خبر بدین. مطمئن باشید سریعا مشکل رو برطرف می‌کنیم.
info@arvandstudio.com

 

کانال بازی های آروند استودیو در تلگرام:
telegram.me/arvandgames

 

اینستاگرام آروند استودیو:
instagram.com/arvandstudio

 

لینکدین آروند استودیو:
www.linkedin.com/company/arvand-studio

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 10 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم دموی صفحه اصلی دموی ادامه مطلب
1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: